Kā ēd, tā blogo

Dzeltenais ir modē. Tas ir veids kā kačāt trafiku. Bet trafiks = iespēja pārdot reklāmu (tu fišku rubī vispār?). Kādreiz es domāju, ka uz “Urrā” aizies nestandarta risinājumi (piemēram, video, kurā es sūkāju locekli, bet reklāmdevēja logo kā watermarks ir pāri šmokšķošajiem un siekalu pilnajiem kadriem), bet to visu ir grūti iepārdot. Tāpēc es publicēšu dzelteno – sākšu ar šokējošiem kadriem, kuros redzami Latvijas lielākie blogeri ēdiena pilnām mutēm.

Ja tu domā, ka esmu reāli drosmīgs rakstot un publicējot šādas lietas – tu maldies. Vienkārši mana identitāte ir kā X, bet šis simbols apzīmē nezināmo vai vietu, kurā aprakti dārgumi, sargāti by pirātu-skeletu-kareivjiem.

06082008064

onkulis.com – lai arī ko darītu, dara to kopā ar draudzeni (blogo, guļ, ēd).

06082008066

archija.info – pieradis pie nabadzīgajām maltītēm jūrā, arī uz sauszemes nav diez ko izvēlīgs.

06082008067

Arturs Mednis – pie galda līdzīgi kā dzīvē. Kad atnāk pārējie, viņs jau visu ir nogaršojis un labākos gabalus apēdis.

06082008065

krizdabz.lv – kārtīgs lauku puisis, bez rupmaizītes nu nekādi.

2 responses to “Kā ēd, tā blogo

  1. Pingback: Izrādās lielie blogeri, normāli čaļi! « Vienmēr nesarežģīti par interesantāko

  2. 🙂 labs

Leave a comment